איתם ונעמה הנקין הי"ד • נרצחי הפיגוע מובאים למנוחות

    קובי פינקלר 7 Comment on איתם ונעמה הנקין הי"ד • נרצחי הפיגוע מובאים למנוחות
    16:20
    07.05.24
    איתי גדסי No Comments on רק ספין? דיווח: הרב שמואל אליהו יתמודד לרבנות הראשית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה זו, החל בירושלים מסע הלוויה קודר של בני הזוג, הרב איתם ונעמה הנקין, שנרצחו אמש, כשמחבלים ירו על רכבם, סמוך לאיתמר שבשומרון. המונים משתתפים במסע ההלוויה.

    משפחת הנקין עשתה את דרכה לביתם שביישוב נריה, לאחר שהשתתפו בפגישת מחזור של בוגרי ישיבת חיצים שנערכה באלון מורה. ברכב היו בני הזוג וארבעת ילדיהם, ששרדו את הפיגוע הקשה ללא פגע. המחבלים שארבו לרכב, ירו למוות באם המשפחה, בשלב הזה יצא איתם מהרכב, פתח את הדלת למלט את ילדיו, ומיד לאחר מכן התמוטט. צה"ל עדיין מנהל מצוד אחרי המפגעים, שהתנהלו כחוליה מתוכננת היטב, עם מספר כלי נשק שהיו שותפים למסע ההרג.

    איתם, קצין (במיל') בסיירת מטכ"ל ואיש מודיעין, היה גם מוערך מאד בקרב מכריו שמספרים על דמות מופת של תלמיד חכם ואיש משפחה מסור. המנוח כתב מאמרים רבים בקבצים תורניים, ובעל ידע עצום בהיסטוריה, פסיקות הלכתיות, ואף נטל חלק בעריכת ספרים לימודיים. החברותא שלו ללימוד סיפר אמש כי "בשבוע שעבר נבחנתי איתו ברבנות הלכות עירובין. אתמול עוד דיברנו, התעסקנו בסוגיה האחרונה על מי שנהרג על קידוש ה'. הוא לא קיבל מלגה משום כולל, ישב וכתב ספרים, למד כל היום בכולל בנריה".

    נעמה, עבדה כמעצבת גרפית בכירה, בעלת סטודיו, ופעילה בפורומים מקצועיים דתיים. מכריה מתארים דמות של אשה יראת שמיים ובעלת חסד, שהייתה מעורבת בעזרה לזולת ובתרומה גדולה לסביבתה. בפוסט מצמרר שהעלתה לפני כשנה, כתבה נעמה: "לאור האירועים האחרונים, ובכלל… שאלות שמעסיקות אותי: יש לכן ביטוח חיים ? נרשמתן או שוקלות להירשם לקרן יחד ? ושאלה למתקדמים – כתבתן צוואה ? או מסמך פחות פורמלי שמגדיר מה קורה עם הילדים אם חס וחלילה…?".

    ארבעת היתומים שראו את הוריהם נרצחים לנגד עיניהם, נלקחו מיד לאחר באירוע לבית סבתם. הסבא, אביו של איתם, שהה בחו"ל, ונחת בארץ סמוך לתחילת ההלוויה. ארץ, אל תכסי דמם.

    קרדיט: לב השומרון
    תמונה 1 (17)

    תמונה 2 (16)

    תמונה 3 (14)

    תמונה 4 (8)



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      ימח שמם ימותו הערבים כהנא צדק לרצוח את המחבלים בדם קר!!!!!!!!!!!!

    2. 4

      הרנינו גוים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכפר אדמתו עמו
      אבינו מלכנו נקום לעינינו נקמת דם עבדיך השפוך

    3. 3

      צריך לישרוף אותם חיים עם ספוגים על הגוף שישרפו לאט לאט ואחרי זה לישפוך עליהם נפט רותח כך הם יסבלו

    4. 2

      נעמה הי"ד הותירה חלל גדול אחריה, תמיד היא הייתה מאירת פנים עוזרת, מייעצת ומכוונת בשמחה ובכיף, הרבה אנשים תמיד ירגישו את חסרונה…

    5. 1

      תגידו מישהו עדיין מעסיק ערבים?
      בעלי כבר פיטר את שמונת עובדיו הערביים